رمزگشایی پیشنهادهای مزایده سراسری و الکترونیکی اموال منقول شماره 263 سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار و رشد 49 درصدی برای این مزایده ثبت شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جلسه رمزگشایی پیشنهادهای ارائه شده در مزایده سراسری و الکترونیکی اموال منقول شماره 263 با حضور اعضای هیئت مدیره و هیئت عالی نظارت سازمان، معاون دادستان تهران و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
 
سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهارداشت: در این مزایده الکترونیک که 30 استان در آن شرکت داشتند؛ اقلامی از جمله خودروهای سواری باقیمانده خارجی از مزایده های فوق العاده شماره های 565 و 566، مواد شیمیایی، اقلام صنعتی، رایانه، لوازم خانگی، ابزارآلات و ماشین آلات خودرویی و صنعتی در 1464 دسته کالایی در معرض خرید مزایده گذاران قرار گرفته بود که مبلغ آنها 873 میلیارد تومان است.
 
وی افزود: مبلغ پایه دسته کالای فروش رفته 406 میلیارد تومان و مبلغ پیشنهادی این مزایده 607 میلیارد تومان اعلام شده بود که رشد 43 درصدی را در این حوزه شاهد هستیم.
 
به گفته اجتهادی، در این مزایده الکترونیکی، خودروهای باقی مانده از دو مزایده پیشین فوق العاده خودروهای رسوبی، تعداد 39 دستگاه خودرو با مبلغ پایه 115 میلیارد تومان عرضه شد که کل آن به ارزش 142 میلیارد تومان به فروش رفت که رشد 23 درصدی نسبت به مبلغ پایه دارد.
 
 

لینک کوتاه
  مزایده اموال تملیکی خودروی خارجی فروش

اخبار مرتبط

نظرات شما